loading...
Cristiano Ronaldo Fans Club
محمد فاتحی بازدید : 87 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (1)

cr

رئال مادرید همیشه در بازیهای حذفی پس از پیروزی 3-0 در دور رفت در برنابئو ، صعود کرده بود و این بار نیز مقابل گالاتاسرای برای هفتمین بار به این روند ادامه داد . در حقیقت رئال در بازیهای اروپایی از 55 باری که بازی رفت را در برنابئو برده است ، 42 بار را صعود کرده است . 
مورینیو در این بازی برای هفتمین بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسید . در حقیقت او از این حیث با فرگوسن برابری کرد . او یک بار با پورتو ، دو بار با چلسی ، یک بار با اینتر و سه بار با رئال به این مرحله رسیده است . از زمان حضور مورینیو در رئال ، این سومین باری است که تیم تا این مرحله از مسابقات اروپایی پیش می آید .
تیم مورینیو امسال هفت بازی حذفی را در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری تجربه کرده که در همه این بازیها ، صعود حاصل کارش بوده است .
این 24مین بار در تاریخ رئال است که این تیم به جام باشگاه های اروپا می رسد . رئال تا کنون 30 بار به مرحله یک چهارم رسیده است که 24 بارش را تا نیمه نهایی پیش رفته است
رئال در این بازی برای 23ومین بازی پیاپی در چمپیونزلیگ گل زد . در حقیقت رئال با مورینیو در هر 17 بازی خارج از خانه اش در اروپا گلزنی کرده است . .

محمد فاتحی بازدید : 102 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (2)

 

cr7

رئال مادرید با وجود شکست در علی سامی ین ، به لطف نتیجه ای که در برنابئو کسب کرده بود توانست که تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ بالا برود . 
شاید حالا بتوان اهمیت گل هیگوائین در بازی رفت را بهتر درک کرد . گلی که اگر زده نمی شد ، چه بسا رئال مادرید حالا از چمپیونزلیگ اوت شده بود . تیم تریم با شهامت و جسارت توانست که در 45 دقیقه سه بار تور دروازه دیگو لوپز را فرو بریزد ، هر چند که نباید اهمیت گل کریستیانو را هم فراموش کرد که تا حد زیادی با گل زودهنگامش ، روحیه ترک ها را از بین برد .
رئال مادرید بازی را خوب شروع کرد . کریستیانو خیلی سریع یک گل عالی و فرصت طلبانه به ثمر رساند تا جایگاه خود را به عنوان آقای گل چمپیونزلیگ تثبیت کند و مسیر رئال را برای رسیدن به مرحله بعدی آسان کند . تیم مورینیو در طول نیمه اول تقریبا کنترل بازی را به دست داشت . مودریچ به خوبی جای ژابی را گرفته بود و باقی عناصر تیم نیز عملکرد موثر و دقیقی داشتند .
رئال مادرید در طول نیمه اول شایسته بازی کرد و اگر برخی مهاجمان همچون دی ماریا دقت بیشتری داشتند ، هیچ بعید نبود که با زدن گلهای بیشتر کار در نیمه دوم به اما و اگر کشیده نشود اما چنین اتفاقی نیافتاد . در طول نیمه اول با تعویض اجباری آربلوا با اسین هم تا حد زیادی برنامه های مورینیو دستخوش تغییراتی شد .
اما نیمه مربیان را فاتح تریم برد . مربی ترکیه ای مشخص نبود که چگونه در نیمه دوم به تیمش روحیه داده بود که گالاتاسرای با حمایت هوادارانش حسابی رئال را دچار مشکل کرده بود و تحت فشار قرار داده بود .
نقطه عطف بازی را باید لحظه ای دانست که کریستیانو در عین ناباوری در چند قدمی دروازه ، توپ را به اوت زد . صحنه ای که اگر گل می شد ، می توانست همه چیز را عوض کند اما درست روی برگشت همین گل بود که ابوئه با ضربه ای سرکش دروازه دیگو لوپز را گشود . از این جا بود که گالاتاسرای جا افتاد . دقایقی بعد اشنایدر از چند قدمی توپ را اوت کرد اما چیزی نگذشت که خودش این اشتباهش را با یک گل جبران کرد . سپس نوبت دروگبا بود که با ضربه ای پشت پا دروازه رئال را باز کند تا مورینیو به حدی نگران شود که آلبیول را جایگزین اوزیل کند .
رئال مادرید در دقایق پایانی سعی کرد که تا جایی که می تواند دفاع کند چرا که اگر گالاتاسرای گل چهارم را می زد ، هر اتفاقی قابل پیش بینی بود اما بازیکنان رئال ایستادگی کردند و بالاخره مزد این ایستادگی را با گل عالی کریستیانو گرفتند تا ستاره پرتغالی یازدهمین گل فصلش را هم در اروپا به ثمر برساند . خراج احمقانه آربلوا نیز باعث شد که رئالی ها خداخدا کنند که مصدومیت اسین جدی نباشد چرا که در آن صورت بحران جدیدی برای خط دفاع پدید خواهد بود .
به هر صورت هر چند که مورینیو نیمه مربیان را 3-1 باخت اما مهم رسیدن به نیمه نهایی بود . حالا دورتموند ، بایرن و احتمالا برنده بازی میان پی اس جی و بارسا حریفان احتمالی رئال مادرید می توانند باشند .

محمد فاتحی بازدید : 80 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (1)

cr7

کریستیانو یک فرصت طلایی دارد تا جایگاهش را به عنوان آقای گل چمپیونزلیگ تثبیت کند و برای اولین بار از زمان پیوستنش به رئال در این تورنمنت آقای گل شود . البته او در یونایتد در فصل 08-07 نی زبا یونایتد آقای گل شده بود . 
از آن موقع تا کنون مسی همیشه آقای گل چمپیونزلیگ بوده است و حالا کریستیانو این فرصت را دارد تا رکورد بازیکن آرژانتینی را بدرخشد . بوراک ایلماز ، رقیب اصلی کریستیانو که هشت گل زده امشب نمی تواند بازی کند و احتمالا دیگر در چمپیونزلیگ بازی نخواهد کرد .
بدون ایلماز ، تنها رقیب کزیستیانو ، مسی خواهد بود . بازیکن آرژانتینی هفت گل زده است . حضورش مقابل پی اس جی روی هواست و حالا کریستیانو این فرصت را دارد تا امشب رکوردش را بهبود بخشد . آخرین رئالی که آقای گل چمپیونزلیگ شد ، رائول در سال 2001 بود .


محمد فاتحی بازدید : 132 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

ز

کریستیانو رونالدو دوباره گل زد ، پاس گل داد و در بازی مقابل لوانته به رئال مادرید کمک کرد . وی بر خلاف نظر مورینیو ، لالیگا را تمام شده نمی بیند . 
نیمکت نشینی : هدف و تلاشم این است که به تیم کمک کنم . تیم خوب بازی می کرد اما وقتی یک گل خوردیم نگرانی به وجود آمد . واکنش خوبی با دو گل داشتیم . پس از آن وارد شدم و یک گل و یک پاس گل داشتم . راضی هستیم .
کاسیاس : از بازگشت ایکر به لیست خرسند هستیم . بازیکنی است که می تواند به تیم کمک کند و از این بابت خرسندیم .
گالاتاسرای :" هنوز چیزی تمام نشده است . باید در آن جا بازی کنیم . 3-0 برترتری خوبی است . اگر جاه طلبی بازی کنیم و گل بزنیم با خیال راحت صعود خواهیم کرد .
بلند شدنش پس از گل : طبیعتا نیاز بود تا واکنشی به وجود بیاید .
گل هیگوائین : خیلی خوب بود ، یک مینی برگردان !
بارسا در دسترس است ؟ :به معجزه ها فکر نمی کنم . شاید بشود اما خیلی مشکل است . تقریبا غیرممکن است . مسلما چنین بردهایی برای روحیه گرفتن در چمپیونزلیگ و کوپا مهم است . بردن همیشه اعتماد به نفس می دهد .


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 296
  • بازدید کلی : 12,086
  • کدهای اختصاصی
    ابزار وبلاگ