loading...
Cristiano Ronaldo Fans Club
محمد فاتحی بازدید : 87 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

c

ایلکای گوندوغان در فاصله یک هفته تا بازی با رئال ، هیجان زیادی برای این نبرد دارد . وی می گوید :" رسیدن به نیمه نهایی برای ما خیلی خوب بود . کسی فکر نمی کرد که از مرحله گروهی ابال برویم . اما با موفقیت راه را طی کنیم و در گروهمان صدرنشین شدیم . مقابل شاختار خیلی خوب بازی کردیم . مقابل مالاگا هم بازگشت خیلی خوبی داشتیم . "
ایلکای در مورد تقابل با رئال گفت :" یکی از بهترین تیمهای اروپا هستند . به نظرم آنها بهترین تیم چمپیونزلیگ هستند اما در مرحله گروهی آنها را شکست دادیم . بی تردید رئال خیلی بهتر از مرحله گروهی شده است . ما نگران بایز با رئال نیستیم . هر اتفاقی که بیافتد ما تلاش می کنیم تا در فینال باشیم . بازیهای مشکلی در پیش است . ما تیم منسجمی هستیم اما طبیعتا شانس آنها بیشتر است . "
وی در مورد اوزیل و احتمال حضور خودش در لیگ اسپانیا در آینده گفت :" اوزیل کار خودش را می کند . روند خوبی در دوران کار خود داشته است . نماد مناسبی برای ترکیه های آلمان در رئال مادرید است . با او تلفنی یا در اردوهای ملی در تماس هستم . در ارتباط با بازی اتی نیز به هم پیامک زدیم . من تا ژوئن 2015 قرارداد دارم و باشگاه می خواهد که تمدید کنم . در حال مذاکره هستیم اما هنوز چیزی مشخص نیست . هدفم اسپانیا یا انگلیس است . من برای دوران کارم برنامه های خاصی دارم . نمی دانم که در آینده چه می شود اما می خواهم که در یکی از این دو کشور بازی کنم . سبک فوتبال اسپانیا را دوست دارم . "
وی افزود :" این بازی با بازی رئال با گالاتاسرای فرق دارد و نمی توان مقایسه کرد . چرا که مثلا آن بار رئال بازی رفت را در خانه انجام داد . مسلما آنها نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده اند . در برنابئو ما خیلی خوب شروع کردیم . نظم خوبی داشتیم و جلو بودیم اما اوزیل یک کاشته عالی زد . در آن موقع ناراحت شدم اما ذهنم به مرور عوض شد چرا که تساوی در برنابئو بد نبود . خوشحالم که مقابل کریستیانو و اوزیل قرار می گیرم که از بهترین های دنیا هستند . حس بی نظیری است . رئال بهترین مربی دنیا را دارد و بازیکنان باکیفیتی هم دارد .
گوندوغان گفت که دوست دارد مقابل رئال پاس گل بدهد :" گلزنی برای من خیلی مهم است اما ترجیح می دهم که پاس گل بدهم . خوشحال می شوم که پاس گل بدهم و موقعیت ایجاد کنم . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 288
  • بازدید کلی : 12,078
  • کدهای اختصاصی
    ابزار وبلاگ