loading...
Cristiano Ronaldo Fans Club
محمد فاتحی بازدید : 83 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)

R

رئال مادرید یک بار دیگر باید به وست فالن برود . این بار مورینیو باید شکست قبلی در این استادیوم را جبران کند .

بر خلاف سالهای قبل ، امسال در مرحله نیمه نهایی نیز قرعه کشی برگزار شد که رود فن نیستلروی ، یکی از بهترین گلزنان تاریخ چمپیونزلیگ وظیفه قرعه کشی را به عهده داشت .

وی که برای قرعه کشی روی سن آمده بود ، تاکید کرد که  برایش جالب است تا ببیند که در این مرحله الکلاسیکو برگزار می شود  یا نه .

جیانی اینفانیتو ، دبیر کل یوفا نیز اعلام کرد که رکورد گل در یک فصل از چمپیونزلیگ در آستانه شکسته شدن است چرا که تا کنون 351 گل در چمپیونزلیگ به ثمر رسیده است . رکورد 355 گل است که در پنج بازی باقیمانده به احتمال فراوان شکسته خواهد شد .

C

قرعه ها بدین شرح هستند :

بایرن مونیخ - بارسلونا

دورتموند - رئال مادرید

بازیهای اول در روزهای سوم یا چهارم اردیبهشت برگزار می شوند و بازیهای برگشت در روزهای دهم یا یازدهم اردیبهشت . هر دو تیم آلمانی بازیهای رفت را در خانه خودشان برگزار می کنند .

C

 

ولی از حق نگذریم به قرعه بدی خوردیمانصافا اگه به بارسلونا میخوردیم کارمون خیلی راحت تر بود و بازیای آسونتر رو در پیش داشتیماکثر رئالیها هم دوست داشتن به بارسا بخورن ، واسه رئال ضعیف ترین تیم بین این سه تیم بارسا بود!

 

محمد فاتحی بازدید : 79 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (6)

cr7

دنیای فوتبال کم کم دارد صفت برای توصیف کریستیانو رونالدو کم می آورد . بازیکنی که از آغاز سال 2013 بی شکست بوده است . نمایش درخشانش در استانبول باز هم نشان داد که بازیکن پرتغالی چه بازیکن مهمی در رئال است . در حقیقت مطبوعات بین المللی دیروز نتوانستند که دست از تمجید از کریستیانو بردارند . سان نوشت :" کریستیانو ، ناجی " . اوله ادامه داد :" همه چیز برای تو ، رونالدو . " یا رکورد هم " کریتسیانوی تاثیرگذار " را تیتر زد . 
اما بهترین تیتر برای توصیف کریستیانو را کیکر انتخاب کرد :" کریستیانوی نمونه . " چرا که حقیقت این است که کریستیانو حالا یک الگوست . یک بازیکن عالی در خارج و درون زمین . آمار کریستیانو در این فصل در چمپیونزلیگ گویای همه چیز هستند . در 10 بازی 11 گل زده است . اولین بازیکن تاریخ رئال است که در جام باشگاه های اروپا این تعداد گل را می زند . بازیکن پرتغالی سه گل تا رکورد مسی فاصله دارد که دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی و شاید هم یک فینال فرصت داشته باشد تا رکورد شکنی کند . بازیکن پرتغالی هشت گل با پای راستش زده ، دو تا با پای چپ و یکی با ضربه سرش .
کریستیانو در چمپیونزلیگ در پنج بازی پیاپی گل زده است . در حقیقت در مراحل یک هشتم و یک چهارم کلیدی بوده است . از هشت گلیک ه رئال در این دو مرحله زد ، پنج تایش را کریستیانو به ثمر رساند . دو تایش به یونایتد و سه تا به گالاتاسرای . گلهایی که باعث شدند که در چمپیونزلیگ 50 گله شود و رکورد دی استفانو را بشکند . با 28 سال سن او 27 گل با رائول فاصله دارد . با این میانگین تردیدی نیست که می تواند این رکورد را بشکند .
کریستیانو در بازیهای چمپیونزلیگ نشان داده که چقدر کلیدی است . درست پس از بازی مقابل گالاتاسرای گفت :" سخت تلاش می کنم تا گل بزنم و به رئال کمک کنم تا چمپیونزلیگ را ببرد . " در حقیقت او چهره سیری ناپذیر خود را نشان داد . او نه تنها در زمینه گل بلکه در زمینه شوت به چارچوب هم در چمپیونزلیگ رکورد دار است . کریستیانو در اروپا رکورد دار شوت زدن است . 49 شوت به چارچوب زده و 19 تا به بیرون چارچوب . مسی 27 شوت به چارچوب زده و 14 تا به بیرون . رئال به لطف قوای کریستیانو ، رکورد دار شوت در اروپاست .
فاتح تریم پیش از این قرعه گفته بود :" کریستیانو وقتی استارت بزند ، مهارش غیرممکن است . یکی از بهترین های دنیاست . با شرایط فعلی ، راهکار زیادی برای مهارش وجود ندارد . "کریستیانو مقابل گالاتاسرای با این که تیم ترکیه ای همه کار کرد تا مهارش کندت باز هم کارش را کرد . او مقابل سیتی ، بورسیا و آژاکس نیز حداقل سه خطا رویش انجام شده بود اما در هیچ کدامش از گل زنی باز نماند .
رونالدو اما امسال چهره تیمی تری از خودش ارائه داده است . به دیگر هم تیمی هایش پاس می دهد و به خوبی دفاع می کند . کریتسیانو امسال در چمپیونزلیگ بیش از 100 کیلومتر دویده است . او در 900 دقیقه 101.426 متر در این تورنمنت دویده است . بازیکن پرتغالی از این حیث در میان دوازده بازیکن برتر چمپیونزلیگ است که این نشان از وفداری است . این در حالیست که مسی فقط 55.987 کیلومتر در 736 دقیقه دویده است .

محمد فاتحی بازدید : 83 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

ترکیب رئال در استانبول فقط یک اسپانیایی داشت ، اتفاقی که در کل تاریخ بی نظیر بود . به همین علت مارکا تصمیم گرفت که در یک نظرسنجی جالب نظر کاربرانش را در مورد بهترین ترکیب از میان خارجی های تاریخ رئال بپرسد . 
درون دروازه ، بودو ایگلنر با 72.4 درصد آرا بالاتر از بیزاری و دومینگز قرار گرفت . در خط دفاع ، روبرتو کارلوس گزینه محبوب بود . او 32.1 درصد آرا را کسب کرد . رافائل واران با 13.8 درصد آرا دوم شد و کاناوارو 10 درصد رای ها را بدست آورد .
در میانه زمین ، زین الدین زیدان 24 درصد آرا را کسب کرد . نفرات دیگر در میانه زمین را ردوندو ، فیگو و لائودروپ تشکیل می دادند . در میان مهاجمان هم کریتسیانو رونالدو 27.9 درصد آرا را کسب کرد که دی استفانو با 26 درصد در نزدیکی او بود . رونالدو نازاریو هم 22 درصد آرا را کسب کرد .

 

c

محمد فاتحی بازدید : 89 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (4)

cr7 vs m10

در فاصله 24 ساعت تا قرعه کشی چمپیونزلیگ ، رئالی ها و بارسایی ها دتر مورد حریف محبوبشان در قرعه کشی مرحله نیمه نهایی گمانه زنی می کنند . مادریدیسموها بارسا را می خواهند . 41 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مارکا خواستار تقابل با کاتالان ها شدند . دورتموند با 33.4 درصد آرا و بایرن با 25.6 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند . در نظرسنجی آس نیز 46 درصد بارسلونا را برگزیدند ، 36 درصد دورتموند و 18 درصد بایرن . 
اما بارسایی ها بیشترین هراس را از رئال دارند . در نظرسنجی مارکا در مورد حریف محبوبشان در مرحله یک چهارم نهایی ، 51.8 درصد دورتموند را انتخاب کردند ، 25 درصد بایرن و فقط 22.8 درصد رئال . در نظرسنجی آس هم 41 درصد دورتموند را انتخاب کردند ، 33 درصد بایرن و فقط 26 درصد رئال .

محمد فاتحی بازدید : 132 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (5)

cr7

کریستیانو رونالدو با جاه طلبی ذاتی همه رکورد ها را می شکند . با دو گلش در استانبول 11 گله شد تا آقای گل چمپیونزلیگ شود . کل گلهایش در مسابقات اروپایی ، 50 گل در 96 بازی است . یعنی 0.52 گل در هر بازی . او از رکورد دی استفانویی پیشی گرفته است که در 58 بازی 49 گل زده بود . ستاره پرتغالی ششمین گلزن تاریخ این تورنمنت است . 
اما امسال جدا از دهمین چمپیونزلیگ ، کریستیانو یک چالش دیگر دارد : شکست رکورد گلها در یک فصل از جام باشگاه های اروپا . رکورد کنونی 14 گل است . آتافینی بازیکن میلان در فصل 63-1962 ، نیستلروی در فصل 03-2002 و مسی در فصل 12-2011 به این رکورد رسیده اند . بازن میلان این تعداد گل را در 9 بازی زده بود . در آن موقع مرحله گروهی وجود نداشت و کار از مرحله یک شانزدهم شروع می شد . او رکورد فوق العاده 1.5 گل در هر بازی را کسب کرد . فن گل و مسی این رکورد را در 11 بازی کسب کردند و به میانگین 1.27 گل در هر بازی رسیدند . کریتسیانو تا کنون در 10 بازی 11 گل زده و رکورد 1.1 گل در هر بازی را کسب کرده است و اگر رئال به فینال برسد ، با میانگین فعلی رکورد شکنی خواهد کرد .

کریستیانو بهترین فصلش در چمپیونزلیگ را از نظر تعداد گلهایش سپری می کند . او فصل گذشته 10 گل زده بود . کریستیانو به اوج پختگی رسیده است . در یونایتد در 58 بازی اروپایی فقط 16 گل زده بود و در رئال در 38 بازی 34 گل زده است .
او در رئال مادرید در اتمام آخرین فصلش چیزی تا 200 گل فاصله ندارد . او در 191 بازی برای رئال 194 گل زده است و به رکورد شکنی همچنان ادامه می دهد .

 


محمد فاتحی بازدید : 99 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (1)

سایت مارکا به بازیکنان رئال پس از شکست در استانبول مقابل گالاتاسرای نمره داد . 
دیگو لوپز 6 : خبری از واکنش های درخشان او نبود هر چند که روی گلها هم کار خاصی نمی توانست انجام بدهد .
آربلوا 1 : جای اسین را گرفت . پر اشتباه بود و در نهایت اخراج شد .
کوئنت رائو 5 : به مرور اوفت کرد . مثل باقی تیم در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت .
واران 6 : در نیمه اول خوب کار کرد اما در نیمه دوم در دفع توپ مشکلات زیادی داشت .
په په 5 : روی توپهای ارسالی و عمقی کاملا آسیب پذیر بود .
اسین 6 : از پس وظایفش بر آمد اما مصدومیت نگذاشت که ادامه دهد .
مودریچ 6 : کمی انرژی به رئال تزریق کرد هر چند که بی ثبات بود .
خدیرا 5 : تمرکز زیادی نداشت و موثر هم نبود .
اوزیل 5 : شروعش خوب بود اما افت کرد و جایش را به آلبیول داد .
دی ماریا 7 : در حملات حضور موثری داشت و موقعیت هم داشت . تنها عنصر خطرناک در کنار کریستیانو بود .
کریستیانو 8 : کارش را کرد . دو گل زد و کار صعود را نهایی کرد .
هیگوائین 6 : پر تحرک بود و زیاد هم پرس کرد اما در حملات تاثیر نداشت .
بنزما 7 : در چند دقیقه ای که در زمین بود ، پاس گل دوم را داد .
آلبیول 5 : زمان چندانی برای نشان دادن خودش نداشت .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 12,059
  • کدهای اختصاصی
    ابزار وبلاگ